IT Support Engineer

Omschrijving

"Jij weet wat het is om een ​​gezonde serverinfrastructuur te hebben. Je werkt proactief mee om incidenten te voorkomen."

We zoeken een IT Support Engineer voor de Second Line Support Desk.

De Second Line Support Desk onderhoudt en ondersteunt verschillende applicaties en assisteert wanneer een 'incident' naar een Third Level Team moet gaan.
Men is ook verantwoordelijk om met de klant te communiceren en transparantie te geven over hoe tickets worden afgehandeld en wat de volgende acties zijn.

  • Als IT Engineer weet je wat het is om een ​​gezonde serverinfrastructuur te hebben. Je werkt proactief aan topics om incidenten te voorkomen.
  • Je kan een dashboard bouwen om de kritische servers en hun diensten te monitoren en te onderhouden. Kennis van Dashboarding met Kibana is ideaal maar niet verplicht. Een leergierige houding is wel vereist.
  • Je onderzoekt waarom een ​​applicatie niet kan starten, waar het probleem zit en wat de gevolgen kunnen zijn voor andere applicaties.
  • Je communiceert met de derde lijn over je bevindingen en documenteert hoe ze zijn opgelost om in de toekomst efficiënter te zijn.
  • Je zult ook betrokken zijn bij het maken van RCA's voor verbeteringsdoeleinden en documenteert deze kennis correct om je team te helpen.
  • Omdat het team met Jira (ticketingsysteem) werkt, is dit je dagelijkse tool om bestaande tickets en nieuwe tickets die binnenkomen op te volgen. Kennis van Jira is niet nodig.

Profiel

Kennis van?

  • Active Directory
  • Netwerken
  • Windows Server en services of Linux Server
  • Databases
  • Scripting
  • Bestandsprotocollen (SFTP, MFT, …)

Indien nodig of gewenst zullen er opleidingen worden voorzien over specifieke tools en toepassingen of andere domeinen.



En verder:

  • Werken in een internationaal bedrijf, procedures moeten consequent worden gevolgd
  • Zelfstandig werken is noodzakelijk omdat het hele team op afstand werkt
  • Goed Engels spreken en schrijven, aangezien dit een meertalige omgeving is
  • Ambitieuze/gedreven persoonlijkheid
  • Teamspeler
  • Communicatief vaardig

Bedrijf

TEAMWILL is een internationale expert in gespecialiseerde kredietoplossingen, een partner in transformatieprojecten met een passie voor digitalisering, technologie en informatiesystemen.
Cijfers?
Ontstaan in 2004, +70 klanten en +500 succesvolle projecten, +450 consultants/experts en 7 internationale kantoren.

Het Belgische verhaal?

5 ervaren consultants brachten begin 2018 hun ervaring en enthousiasme samen om IMEX (Integration Management Experts) op te starten. 2 jaar later al, kon men succesvol uitbreiden onder de koepel van TeamWill Consulting met hoofdzetel in Parijs.

TeamWill Consulting Benelux levert diensten aan de Europese topbedrijven binnen autofinanciering. Hun Europese klanten bevinden zich in de top 10 van leasing en financing bedrijven van de grootste automerken.
Als echte experten op dit vlak, levert men verscheidene diensten om het ERP pakket te personaliseren, configureren en te beheren zodat ze voldoen aan de noden van de business

Dit doen ze door:

de noden in kaart te brengen
de bedrijfsprocessen te analyseren
het faciliteren van testen
het beheren van applicaties
projectbeheer van/bij de klant

Aanbod

Een job waarin je veel kan leren.
Je krijgt de kans om contacten te hebben met en bij multinationals en grote groepen. En toch werk je samen onder de vleugels van een dynamische, creatieve en flexibele KMO.
Je leert verschillende manieren en strategieën van project management bij diverse klanten.

Je verloningspakket wordt in overleg met jou samengesteld. Je krijgt dus inspraak waaraan het budget wordt besteed.
Er wordt uiteraard voorzien in een firmawagen (grootte bespreekbaar) en tools (gsm...).

TeamWill wil bovenal dat jij gelukkig bent in je job.

Locatie

Lochristi